Postbedrijf PostNL heeft aangekondigd de naam van de klantenservice per 1 oktober te zullen veranderen. Vanaf het vierde kwartaal zal de naam van de klantenservice worden aangepast naar ‘Klachtenservice’. Volgens een woordvoerder van PostNL is de naam ‘Klachtenservice’ meer gepast, omdat de laatste tijd de focus is verlegd. “In plaats van er voor de klanten te zijn, wordt de afdeling alleen nog maar in stand gehouden om de klachten af te handelen. Meer dan klachten kwamen er toch al niet binnen”, aldus de woordvoerder.

Tezamen met de naamsveranderig zal ook het aantal medewerkers van de afdeling drastisch naar beneden gaan. “Nu we toch niet meer met de klanten mee hoeven te denken, kunnen we het af met slechts 3 man van de huidige 80 medewerkers. Dit omdat we over zullen gaan naar het copy/pasten van de zelfde antwoorden”, aldus de woordvoering, “Met slechts vier verschillende antwoorden kunnen de 3 medewerkers het voortaan makkelijk af.”

Volgens ingewijden bevatten de standaard antwoorden de volgende inhoud:
– We gaan het voor u nakijken;
– De prijzen van de postzegels zin in vergelijking met andere lanen nog aan de lage kant;
– Dit zijn onze regels en daar zult u het mee moeten doen;
– Helaas kunnen we niets voor u betekeken.

Share

Related Post

Leave a comment

Close
Please support the site
By clicking any of these buttons you help our site to get better